OPIS

Nr Punkt Odległość Opis
1 Początek - SP7 Szlak zaczyna się przy Szkole Podstawowej nr 7. Początkowa cześć biegnie wzdłuż drogi prowadzącej do Gorzowa Wielkopolskiego
2 Za torami w prawo Za torami szlak skręca w prawo w stronę Gładyszewa oraz Zawady
3 Skręt w leśną drogę Po kilkuset metrach kończy się żwirowisko i zaczyna się las. Szlak skręca w lewo w drogę leśną.
4 Ogródki działkowe
5 Skrzyżowanie dróg leśnych Szlak dochodzi do skrzyżowania dróg leśnych. Droga w lewo prowadzi do Dolaszewa. Zaczyna się piaszczysta część szlaku.
7 Droga na Zawadę Po opuszczeniu lasu szlak dochodzi do drogi Skrzatusz - Zawada. Szlak skręca w lewo, drogą w dół.
8 Początek "wspinaczki" W miejscu, w których droga osiąga najniższy punkt szlak skręca w polną drogę w stronę góry. Zaczyna się "wspinaczka" na Górę Dąbrowę.
9 Góra Dąbrowa Po wejściu w las, drogami leśnymi dochodzi się do "szczytu" góry (207 m n.p.m). Można go rozpoznać m.in. po paśniku na zwierząt. Niestety szczyt jest porośnięty lasem i nie rozpościerają się z niego żadne widoki. Okolicę należy więc podziwiać podczas/z drogi na wzniesienie.
12 Koniec - PKS Skrzatusz Szlak dochodzi do drogi Piła - Wałcz, gdzie kończy się przy przystanku PKS.